Strani

ponedeljek, 14. februar 2011

Tehnika maskiranja

Tehnika ni nova, pa vendar vas morda ponovno spomnim na njo.

Uporabila sem šeleshamer, štampiljke z motivom zelišč in štampiljko s staro pisavo. Najprej sem si zelišča odtisnila na bel papir, lahko pa uporabite kar post-it listke, ki že imajo na hrbtni strani lepilo. Odtise sem izrezala in sem jih kasneje uporabila za maskiranje. V tem primeru je težko povsem natančno izrezati, zato nič ne de, če so zelišča izrezana malo bolj naokoli. Če imate na voljo kakšne lažje motive, na primer žogo ali kakšen kvadrat, jih izrežete natančno po črti.
Ko sem imela vse pripravljeno, se je začel zabavni del. Zelišča sem odtisnila na osnovo, ki sem jo kasneje uporabila na platnici zvezka. Nato sem svoje izrezane odtise nalepila na spodnje odtise. Uporabila sem majhne koščke dvostranskega lepilnega traku.
Ko sem imela vse dele maskirane, sem odtisnila staro pisavo. Na spodnji fotografiji sem sivki že odstranila zaščitni del, da lahko primerjate izgled.
Maskirane dele sem odstranila in osnovi obdelala še robove s senčenjem. Uporabila sem te tri Distress Ink-e.
Tehnika je res zelo zabavna in omogoča veliko variacij, pa še zelo lepo izgleda. V objavi na mojem ustvarjalnem blogu, pa si lahko ogledate kako je po isti tehniki izpadel še drugi zvezek, kjer sem uporabila drugo staro pisavo.

Mogoče še to. Za primerjavo sem uporabila štampiljko stare pisave od Hero Arts in še eno clear štampiljko od neznane firme. Sicer nisem tip človeka, ki bi veliko dala na znamke, ampak dejstvo je, da se kvaliteta zelo razlikuje. Problem cenejše štampiljke je bil že v tem, da ko sem ga želela vzeti iz osnove, je bila štampiljka tako prilepljena nanjo, da sem  jo pri odstranjevanju na sredini pretrgala :(. Tudi odtisi niso tako natančni in se radi spacajo. Zato vam priporočam več previdnosti pri delanju odtisev s takimi štampiljkami.

Bom zelo vesela, če boste pokomentirale moj tutorial in napisale tudi kaj bi bilo lahko bolje, katerih informacij bi si še dodatno želele. Naj bo to blog, ki ga bomo kreirale skupaj in bo v pomoč vsem nam. Pa veliko zabave ob uporabi te tehnike. 

Materiali:
- krem šeleshamer iz lokalne papirnice
- Hero arts - Old letter writing, štampiljka s staro pisavo
- Flourishes, Fine Herbs, štampiljke zelišč
- Distress Ink-i: Walnut Stain, Aged Mahogany in Peeled Paint

Filmčki, kjer je prikazana ista tehnika: 
- http://www.monkeysee.com/play/1025-stamps-how-to-mask-stamp
- http://www.youtube.com/watch?v=NlFAGQxF5lI


23 komentarjev:

moi pravi ...

O, super za nov blog s tutoriali. Sicer jih maš raztrosene po vseh blogih, pa če bodo tukaj skupaj, toliko boljše.
Tu pri zeliščih je še boljše, če pustiš malo prostora in ne obrežeš po črti, da ni pisava točno do lističev, tako še malo bolj poudari slikice (pravijo, da skoči ven ;) pop-up).
Drugače sama za to tehniko uporabljam kar "netrajno" (non permanent) lepilo.
Pritt miška je rumene barve, je pa težje odstranit ostanke lepila, zato raje uporabljam modro miško za fotke (iz Mulerja - ne vem imena ;) Ta se super odstrani.
Si mi pa naredila lušte s to tehniko in jo bom v kratkem spet uporabila ;)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Ooo, Vladka, to je pa nov blogec.super za take novince, kot sem tudi jaz;) Hvala za nasvete♥ Priznam,da sem morala 2x prebrati, ni mi bilo najbolj jasno kaj naj bi pomenilo maskiranje. A sem drugič razumela.
sicer pa hvala za tale blogec, tudi temu bom zvesta bralka. ♥

Neža pravi ...

O vau, kolk fajn :)))
Pohvale za nov blog, ki bo nedvomno postal prava zakladnica tvojih izvrstnih idej. HVALA!

HRANDICA pravi ...

Tudi mene je maskiranje malo odneslo z branjem nazaj na začetek :).Obožujem te zeliščarske zadeve in mislim, da bo tistim, ki še nismo preizkusila nič od tega, prišlo prav. Všeč mi je, da si navedla ob koncu proizvajalce izdelkov.
Moram pa še povedat, da je ozadje bloga fantastično.
Veliko uspeha.

Helena pravi ...

Moj naslednji ustvarjalni nakup bo nabava štampiljke stara pisava. Mi je tako dobra in uporabna, da si jo že nekaj časa želim. Še sploh, ko gledam, kaj lepega ustvariš z njo.
Hvala za tutorial. Zelo nazoren. Všeč mi je tudi, ker si napisala, kaj vse si uporabila in strani, kjer je prikazana enaka tehnika.

Simona pravi ...

Za tale blog pa HVALA. Sama bom redna obiskovalka. Odkar redno spremljam ustvarjalne bloge, me je zamikalo, da bi se poskusola še v čem drugem kot šivanju.
In tole danes si razložila v nulo. Pa ne, da si domišljam, da bi te znala posnemati. daleč od tega. Zdaj se bom samo učila. ;o)

Janja pravi ...

Super ideja. Hvala, ker se trudiš za nas. Lp

Suzana pravi ...

Tudi meni je zelo všeč, da si se tako potrudila tako z opisom postopka, kot tudi z navedenim materialom, ki si ga uporabila (zaljubila sem se namreč v zeliščne štampiljke). O kvaliteti štampiljk sem se pa že tudi sama prepričala, da je za malo denarja malo muzike. Meni se sicer še ni naredilo, da bi se mi pretrgala, se je pa vlekla kot žvečilni gumi, ko sem jo odstranjevala iz folije.
Skratka blog je čudovit, hvala, ker se trudiš za nas!

Sanja pravi ...

Čestitam na novom super blogu koju ću s veseljem čitati!
Lijep pozdrav :)))

Phoenix pravi ...

Super, imaš novi blog.Hvala ti što dijeliš sa nama tvoje znanje i kreativnost.
Pratit ću te redovno...
LP

Pravljičarka pravi ...

Čestitke za rojstvo novega bloga. In hvala za nasvete, ki jih boš delila z nami.

Zvezka sta enkratna. Ko ju pogledaš, zavohaš sivko, rožmarin in seveda morje.

Škorčica pravi ...

Vladuška, tole z novim blogom je super ideja. Z veseljem bom spremljala, kaj vse boš zanimivega pokazala. :)

Andreja pravi ...

Tale tvoj novi blog je res prava fantastika in mislim, da si bo marsikatera dala duška :-))
Veš kaj bi pa jaz najraje vedela kako in kaj!?
Doma imam namreč tvoje knjižno kazalo in me že od prvega dne mikajo tiste bele deščice in se sprašujem: Le kako za vraga to naredi Vladka???
Pa veliko lepih trenutkov tukaj z nasveti ti želim :-))

Tanja E. pravi ...

Vladka, čestitam ti za odlično idejo. Redna gostja bom na tej strani, ker ti si garancija, da bo odlična. Čudovito si uporabila te zeliščne štampiljke, enkratne so same po sebi, tvoja uporaba jim je dodala vrednost in lepoto. Hvala za prikaz. Lep pozdrav!:))

Mojca pravi ...

ha, tole pa je podvig... še za en blog mi včasih zmanjka časa in energije, zato - kapo dol :)
nimam rok za papir, vseeno pa bom z veseljem kukala k tebi, ker ustvarjaš res neverjetne stvari, kaj veš - če bom videla postopek, me pa morda zamika ;)
uživaj v ustvarjanju svoje paralele :)

mimoza pravi ...

Čestitke za nov blog in hvala, ker deliš svoje znanje z nami. Z veseljem ga bom spremljala in se zraven pridno učila!

Klavdija pravi ...

Tudi jest ti čestitam za novi blog!...bravo!

AllyRose pravi ...

Ta blog bo superca, ker so tvoji izdelki že tako nekaj posebnega in bo fino malo pokukat še v kakšen postopek.
Čestitke!

MarikaGabez pravi ...

Lepo Vladka.... nov blog, osnovna ideja, njegov izgled in kako si vse skupaj predstavila. Prav gotovo da bom stalna obiskovalka in se predvsem naslajala nad tem, da imam možnost pogledati v zakulisje teh tvojih "takosamotvojih" čudovitih izdelkov.

Nelya pravi ...

čeprav sploh ne vem, kaj bi počela s papirjem, bom z veseljem prebirala tvoje nasvete in občudovala mojstrovine

Hali pravi ...

Čestitam, lepa predstavitev in še na veliko prikazov tehnik!

Nataša pravi ...

Čestitke za nov blog, Vladka. Poleg njegovega namena sem navdušena tudi nad njegovim izgledom.

Suzy pravi ...

Se pridružujem vsem čestitkam za novi blog. Super si tole prikazala. In ta štampiljka s staro pisavo je tako zelo uporabna :) Hvala da si pokazala še en način njene uporabe.