Strani

torek, 26. april 2011

Rjave deske ali 'les' na drugi način

Nadaljujemo z lesom. Tokrat nekaj bolj preprostega in nič 'pocanja' :)))

Za rjave, postarane deske potrebujete rjavi šeleshamer ter belo in črno blazinico:
!Nasvet
Z nianso rjavega šeleshamerja boste določile svetlost 'lesa'. To pomeni, da so tudi učinki drugačni, odvisno za kakšen projekt potrebujete 'lesene deščice'. Kar se tiče blazinic je lažje če imate za ta namen male, kockaste blazinice, ker boste lažje senčile in boste imele večji nadzor nad tem kar počnete.

Prvi korak je, da šeleshamer narežete na trakove. Širina je čisto vam prepuščena. Nato pričnete z mečkanjem trakov. Previdno, po mojih izkušnjah ni preveč lepo, če jih preveč zmečkate. Delajte z občutkom, zato za to delo ne bodite slabe volje ali jezne :)))
Nato z belo blazinico potegnete rahlo po celotni površini zmečkanega traku. Gube se bodo pobelile, medtem ko bo ravna osnova ostala večinoma nepobeljena.
!Nasvet
Če boste preveč pritiskale, bo pobelilo tudi nenagubane predele in ne bo lepo, kar lahko vidite v tem primeru:
Zadnja faza je senčenje robov z črno blazinico in že smo na koncu. Kot vidite na fotografiji, imam na hrtni strani blazinic napisano barvo. To je zaradi tega, ker jih hranim obrnjene narobe in bi sicer morala vsako obrniti, tako pa mi ni potrebno :)
!Nasvet
Če imaste embosing ploščo za les, lahko predhodno šeleshamer embosirate in nato naredite trakove. Sama še nisem poskusila, bi bilo vredno. Ali pa poštempljate z motivom lesa, če imaste morda takšno štampiljko. Variant je veliko, gotovo se bo katera od vas spomnila še kakšne variacije. V tem primeru sem šeleshamer predhodno poštempljala z neenakomernimi črtami:
Tokrat nekoliko krajši tutorial ampak zato upam, da nič manj uporaben. S temi 'deskami' se da res veliko početi. 
Sama sem jih na primer v preteklosti uporabila za kazali:
Ali pa za moj sodček, ki mi je še sedaj zelo zelo pri srcu in ga še vedno imam na mizi in uporabljam za mini košek, za tiste drobne papirnate smetke:
Še ni konec z lesom, naslednjič spet variacija 'pocanja', potem pa si namislim kaj drugega. Lepo bodite in veliko ustvarjajte!

Materiali - uporabljeni za tutorial:
- rjavi šeleshamer
- črna in bela blazinica, v mojem primeru Versa Color, ki jih dobite tudi pri nas v kakšni Art trgovini

11 komentarjev:

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

uiuuu, zdaj bomo znale pa še me z deskami delat :D
hvala, hvala, hvala, hvala....

Tanja E. pravi ...

Krasna predstavitev, kako se iz papirja ustvari odlična imitacija lesa, ampak to je le polovica dela, ti znaš iz teh lesenih deščic res ustvarit mojstrovine, in super da si ponovno pokazala te res čudovite izdelke, ki se jih tudi jaz z veseljem spominjam! LP:)

Creatissimo pravi ...

Tudi jaz mislim podobno kot Tanja E. - ni samo tehnika, tudi iz 'desk' je treba potem kaj odličnega izdelati, kot vedno uspe tebi :).
Sedaj še z večjim zanimanjem spremljam tvoj blog in tvoje izdelke.
Pa hvala za tutorial - si me spomnila na en plot, ki ga mislim ravno v kratkem pokazat na blogu.

Helena pravi ...

Hvala za ta nazorni prikaz, kako pridemo do lesenih desk. Ampak sam les ni dovolj, potrebno ga je znati uporabiti. Tebi to vsekakor uspeva.
Bodi fajn!

Simona pravi ...

Čeprav se sama v voščitkanju še nisem preiskusila - me ob tvojih nazornih predstavitvah, ki jih prijazno deliš z nami, mika, da bi se. Hvala ti za tvoje razdajanje znanja. Sama se ob prebiranju vedno naučim veliko novega.

Andreja pravi ...

Hvala za tole predstavitev, krasne deščice si naredila in mislim, da ti daleč na okoli ni "enake" :-))

Suzana pravi ...

Prejšnjo varianto lesa sem se preizkusila (deske se lepo sušijo). Tudi tale nasvet je več kot dobrodošel. Se pa čisto strinjam s predhodnicami. Tudi če imaš ogromno kopico lesa, še ni rečeno, da zna vsak sestavit lepo hiško. Ti vsekakor znaš odlično ustvarjat deske in hiške.

Mil pravi ...

Hvala, ker z nami nesebično deliš svoja znanja in sposobnosti.

helena pravi ...

Hvala spet za tole poučno navodilo. Prav jezi me že, ker še nič od tega kar si nam predstavila nisem poskusila narediti, ker enostavno nimam časa..... Grrrrrrrr, ampak vse še bo, bo, bo...:):)

Kefa pravi ...

Hvala za ideje...jih bo potrebno čimprej udejaniti.

Čarobna hišica pravi ...

Hvala ker z nami deliš vse te zanimive nasvete pa odlično znaš fotografije in besedilo zaključit v celoto ...