Strani

nedelja, 15. maj 2011

Les - tretjič

Še tretji način, ki sem ga sama preizkusila prvič. Postopek je isti kot pri beli podlagi iz te objave, samo da sem tukaj uporabila rjavi šeleshamer za podlago in različne barve temper.
Pravzaprav sem najprej imela namen uporabiti blazinico in rjavo ter belo tempero, pa sem ugotovila, da je bolje delati samo s temperami. Začela sem torej tako, da sem papir namazala z turkizno blazinico in ugotovila, da ni dovolj intenzivno. Zato sem vzela še zeleno in modro tempero in natapkala po šeleshamerju:
 
Vse skupaj sem tazmazala po papirju in dobila tole krasno mešanico:

Nato je sledila plast pokajočega laka:
In seveda še en nanos mešanice temper. Malo mi je bilo žal, da nisem bila bolj mačehovska z belo, ker se je nekoliko izgubila turkizna barva, ampak kljub temu mi je bil končni izgled všeč.
Seveda je znova na vas ali boste čakala, da se vse skupaj samo posuši ali pa boste uporabile fen. Jaz sem tudi v tem primeru posegla po fenu, je hitreje :) Tokrat nimam kaj posebej nasvetov, ker je postopek bolj podrobno že opisan tukaj in se nisem želela ponavljati. Skratka drugi način 'pacanja' in toliko, da boste videle, da se da narediti mnogo variacij in meni osebno je vsaka posebej všeč.
Kaj pa sem ustvarila iz tega, pa si lahko pogledate na Ustvarjalni skrinji. Tukaj samo košček, kjer se vidi, kako so izpadle 'deske' in narejene podlage.
Prijetno ustvarjanje in vesela bom, če bom videla če kakšno vašo variacijo.

Materiali - uporabljeni za tutorial:
- rjavi šeleshamer
- tempere različnih barv
- pokajoči lak, ki ga dobite v vsaki art trgovini

10 komentarjev:

katka pravi ...

Super!!
Vedno je tak poseben užitek brati tvoje opise postopkov. ;)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

saj ne morem verjeti,da je to tako enostavno. no, če je res, še nisem sprobala, zgleda pa da je enostavno.
ampak je, ker si TI nam to pokazala.
HVALA ♥

moi pravi ...

Ej, mojstrica si ;) Na turkizno pa RES ne bi pomislila ;)

creatissimo pravi ...

Izgleda tako preprosto... No, pa je treba vseeno znati oz. imeti pravo mero vsega, da nastane pravi učinek, a ne?

HRANDICA pravi ...

Zakon!Sem brez besed! ♥

Suzana pravi ...

Super ti je uspela tale imitacija lesa!
Še enkrat hvala, da te postopke deliš z nami.

Tanja E. pravi ...

Ma res si frajerka s temi variaciami lesa, ki je čisto pravi!! Hvala za nazoren prikaz, LP:)

Creatissimo pravi ...

Ne vem, a moram še enkrat napisat komentar, ker je tale blogger pohrustal objave in komentarje...
Mislim, da sem razglabljala o tem, kako izgleda enostavno, a tudi za to je treba imeti ravno pravšnjo mero in občutek, a ne?

Kefa pravi ...

Ta tvoj "les" je čudovit. Zgleda, da ga bo potrebno preizkusiti.

Lp Petra

Janja pravi ...

Neverjetno kako dobro izpade, zelo lep les :). Lp