Strani

nedelja, 12. februar 2012

Maskiranje II.

Po dolgem času znova en nasvet. Morda se spomnite prvega dela maskiranja, najdete ga tukaj. Tokrat še drugačne variacije iste tehnike. 

Primer 1:
Za končni izdelek potrebujemo: 
- osnovo za čestitko, 
- štampiljko motiva po vaši izbiri (sama sem izbrala metulja), 
- Distress Inke, 
- post-it liste, ki bodo dovolj veliki , da prekrijejo širino osnove za čestitko
- po vaši izbiri še kakšno štampiljko za ozadje, kot je stara pisava v mojem primeru
- in še en košček belega šeleshamerja
Na osnovo čestitke sem po širini prilepila post-it listke, da sem dobila cca 3cm širok trak:

!Nasvet
Da bo post-it listek nalepljen ravno, si je dobro pomagati z ravnilom, še posebej prav pride takšno, kot v mojem primeru:
Na nemaskiran del čestitke sem začela odtiskovat metulje:
Odtisnila sem ga 3x na čestitko in to tako, da se je del odtisnil na post-it list, del pa na čestitko. Dodatno sem odtisnila metulja tudi na košček belega šeleshamerja in ga kasneje izrezala:
Post-it listke sem pustila še na mestu in z Distress Inkom (Tea Dye) osenčila celotno površino med obema post-it listkoma. 
!Nasvet
Pri tem je potrebno senčiti z občutkom, da ne pritiskamo z držalom preveč in bi se s tem rob post-it listka odlepil in kasneje ne bi imeli lepega roba. Sama vedno začnem s senčenjem zunaj vidne površine čestitke in se gibljem proti sredini čestitke.
Nato sem z blazinico za senčenje še čisto previdno ob vseh robovih posenčila z temnejšim Distress Inkom (Vintage Photo):
Za dodatni efekt sem z Tey Dye Distress Inkom odtisnila še staro pisavo. Pri tem štampiljke nisem preveč pritisnila, ker sem želela nežen odtis:
Metulja, ki sem ga izrezala, sem prilepila na celoten odtis metulja in ga celega premazala z medijem za razpoke. Post-it liste sem odstranila. Kako pa celotna zadeva zgleda na koncu, pa lahko vidite na Ustvarjalni skrinji.
Primer 2
Do tega sem prišla, ker v svoji zbirki nimam ravno velike izbire štampiljk z motivom srca. Material je praktično enak kot pri primeru 1 in tudi postopek je zelo podoben. Začetek je edino nekoliko drugačen. Iz navadnega belega tankega papirja sem s pomočjo olfa noža izrezala srca oz. polovico le-teh. Tukaj sem ga že večkrat uporabila, zato je že prekrit z rdečo barvo :)
Nato sem osnovo čestitke s post-it listki fiksirala na hrbtni strani in tako izrezana srca nastavila na izbrano mesto:
Tako zgleda, ko zadevo previdno obrnem in so srca nastavljena na osnovo:
Nato sem s štampiljko, ki je v osnovi bolj namenjena za odtiskovanje ozadja, odtisnila na zgornje srce. Pri tem je potrebno zelo dobro pritisniti štampiljko:
To sem ponovila na vseh izrezanih delih:
Od tukaj naprej je postopek enak kot pri primeru 1. Post-it liste sem previdno nalepila na osnovo ob robovih src, da sem dobila trak in senčila najprej z Tey Dye-em in nato še z Vintaga Photo in vsa srca še premazala z medijem za razpoke:
Primer 2 je res zelo praktičen kadar nimate primerne oblike štampiljke in je oblika takšna, da jo je možno preprosto izrezati iz papirja. Poskusite, meni se je zdela zadeva zelo zabavna. Končni izdelek pa si lahko pogledate tukaj!

Materiali:
- beli šeleshamer iz lokalne papirnice 
- Hero arts - Old letter writing, štampiljka s staro pisavo
- Štampilja metulj - Paperterey Ink - Butterfly Dreams Stamp Set
- Štampiljka karo - Waltzing Mouse - Gingham & Co.Distress Ink-i: Tea dye, Vintage Photo in Fired Brick

10 komentarjev:

Biljana pravi ...

Všeč mi je tale prikaz, zelo preprosto, dobra razlaga,..mogoče pa celo poskusim kdaj kaj podobnega:)Hvala ker deliš z nami svoje znanje;)

Helena pravi ...

Zanimivo, zanimivo! Hvala za tole.
Zdaj bom šla v lov za takšnim ravnilom :) Zelo uporabno :)

Tanja pravi ...

Ta nasvet mi bo sigurno prav prišel! Prav uživam v snegu in tvoji seriji zakljubljenčkov.

HRANDICA pravi ...

Metuljčki s pikicami so mi zelo všeč.Zelo dobro pa si tudi predstavila kako v praksi izgleda uporaba vseh teh štampiljk in inkov. Hvala.

moi pravi ...

Super nasvet in izjemen učinek.

Marina pravi ...

Superca si tole prikazala=) ja maskiranje je res ena lušna in zelo uporabna stvar=)pappa

Hali pravi ...

Super opisan postopek.Hvala!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

uuu, hvala za tako lepo prikazan postopek, ki ga bom prav gotovo kdaj tudi jaz uporabila ♥

Mojca pravi ...

super napotki, hvaaaalaaa!

Creatissimo pravi ...

Praktični nasveti vedno pridejo prav. Hvala!